چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

امام جمعه شهرستان ایرانشهر در مراسم اختتامیه جشنواره «من پرچم کشورم را دوست دارم» عنوان کرد:

پرچم مزین به نام «الله» جمهوری اسلامی ایران، برای همه ما مقدس است

جشن پرچم ایرانشهر

مراسم اختتامیه جشنواره «من پرچم کشورم را دوست دارم» به میزبانی شهرستان ایرانشهر و با حضور شماری از مسئولین شهرستان به همراه جمعی از کودکان و نوجوانان در کتابخانه عمومی ولایت ایرانشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان، مراسم اختتامیه جشنواره «من پرچم کشورم را دوست دارم» با حضور حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر؛ محمدرضا هاشم‌زهی، معاون سیاسی فرماندار ایرانشهر؛ مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری هاتف جوان مکران و جمعی از مسئولین شهرستان و دانش آموزان در کتابخانه عمومی ولایت این شهرستان برگزار شد.

پرچم مزین به نام «الله» جمهوری اسلامی ایران، برای همه ما مقدس است

حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه ایرانشهر در این مراسم با اشاره به برگزاری جشنواره «من پرچم کشورم را دوست دارم« بیان داشت: نقش پرچمی که با نام الله مزین شده برای ما ایرانیان مقدس است و این جمعیت انبوه هزار نفری که امروز در این مراسم حضور دارند خود نشان از عشق و علاقه وصف نشدنی به این موضوع است. 

امام جمعه ایرانشهر در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که ایرانشهر را «مرکز فرهنگی و جغرافیایی و به یک معنای مرکز فرهنگی بلوچستان  نامیدند، مشارکت ۲۵۰۰ نفری مردم ایرانشهر در این جشنواره را اثبات این واقعیت دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری این برنامه هابرای آشنایی نسل جوان به خصوص کودکان و نوجوان بسیار موثر است.

پرچم مزین به نام «الله» جمهوری اسلامی ایران، برای همه ما مقدس است

وحید بامری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایرانشهر نیز در بخش دیگری از این مراسم با اشاره به استقبال کودکان و نوجوانان از این جشنواره، عنوان داشت: با توجه به اینکه بیش از ۲۵۰۰ اثر در قالب های مختلف از شهرستان به دبیر خانه جشنواره ارسال شده بود، تعداد ۳۰۰ اثر برگزیده شدند که در این مراسم و به صورت نمادین از برخی از آنها به همراه همکاران و رابطین فعال تجلیل  خواهد شد.

گفتنی است جشنواره فرهنگی «من پرچم کشورم را دوست دارم» در قالب مسابقه نقاشی، عکاسی و ... از اوایل آبان ماه تا پایان آذر به همت موسسه فرهنگی هنری هاتف جوان مکران و اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد که در پایان بیش از ۱۰ هزار اثر به دبیر خانه این جشنواره ارسال شد. این جشنواره تاکنون شهرستان‌های خاش، زابل و ایرانشهر برگزار شده و برنامه ریزی برای برگزاری آن در سایر شهرستان ها نیز در حل انجام است.

پرچم مزین به نام «الله» جمهوری اسلامی ایران، برای همه ما مقدس است

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 10 =